czwartek, 18 sierpnia 2016

Puszysty omlet z białek (z bananem i toffi)


Dziś na śniadanie był omlet, ale nie taki zwykły, bo z samych białek. Byłam początkowo do niego nastawiona sceptycznie, ale zupełnie niepotrzebnie! Był pyszny! Teraz już zawsze będę robić takie omlety, jak zostaną mi białka :-)

3 białka jaj
1 czubata łyżka mąki (u mnie pszenna tortowa)
1 łyżka mleka
szczypta soli
olej rzepakowy do smażenia
1 banan


Białka ubijamy na sztywną pianę ze szczyptą soli. Następnie dodajemy mleko oraz mąkę i delikatnie mieszamy, aby składniki się połączyły, a piana nie opadła. Na patelni rozgrzewamy olej. Omlet smażymy na średnim ogniu do zezłocenia z każdej strony, w razie potrzeby podlewamy olej. Podajemy z plasterkami banana i polewą toffi lub innymi ulubionymi dodatkami.


2 komentarze:

  1. pycha :) ja dziś miałam podobne śniadanie - placek z jajek, banana i mąki kokosowej. Lubię tak zaczynać dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak robisz? Bo ja jak próbowałam zrobić placki z mąki kokosowej to mi nie chciały związać...

      Usuń