wtorek, 4 kwietnia 2017

Szybki i lekki omlet z szynką


Dziś miałam ochotę na coś lekkiego, ale jednocześnie sycącego. Tak powstał ten pyszny omlecik, który wymyśliła Autorka bloga: http://bonappetitmonamie.blogspot.com/2017/01/omlet-bez-maki.html. Polecam!


2 jajka
2 łyżki mleka
olej + masło do smażenia
2-3 pomidorki koktajlowe
2 plasterki szynki
1 łyżka posiekanego szczypiorku
sól ziołowa do smaku

Jajka roztrzepujemy z mlekiem i wylewamy na patelnię z rozgrzanym olejem z masłem. Smażymy z jednej strony, a następnie przekładamy na drugą. Na połowie omleta układamy pomidorki pokrojone w plasterki oraz szynkę pokrojoną w paseczki. Doprawiamy solą, a następnie składamy omlet na pół. Przekładamy na talerz i posypujemy szczypiorkiem.

2 komentarze:

  1. coś mi to przypomina :) bardzo dobry... http://bonappetitmonamie.blogspot.com/2017/01/omlet-bez-maki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie inspiracją było Twoje zdjęcie, zapisałam sobie tylko składniki z obrazka, ale faktycznie wyszło aż za bardzo podobnie... szczerze przepisu nie czytałam, więc zbiegiem okoliczności obie zrobiłyśmy "bez mąki", ale oczywiście przepraszam i już zamieszczam źródło tego pysznego śniadanka.

      Usuń