sobota, 16 stycznia 2016

Jak zapobiegać efektowi jojo? Czyli Młody Jęczmień Forte Slim na straży mojej wagi :-)


Wiele obecnie mówi się o efekcie jojo, który pojawia się po zakończeniu odchudzania. Znana młoda aktorka - Dominika Gwit, która bardzo efektownie schudła, nie poradziła sobie z nim i obecnie waży chyba tyle, co przed dietą :-(

Na początku listopada skończyłam 2-miesięczną kurację Młodym Jęczmieniem Forte Slim. Udało mi się wtedy zrzucić po-ciążowe 5 kg, których przez ponad rok nie byłam w stanie się pozbyć. Dzięki tabletkom udało mi się przyhamować moje wieczorne napady głodu. Najgorsze było to, że jadłam i jadłam, a ciągle nie czułam się najedzona... Podczas stosowania Młodego Jęczmienia Forte Slim nie stosowałam żadnej diety i nie ćwiczyłam... Po prostu jadłam mniej tego co zawsze (i nie podjadałam - zwłaszcza po godzinie 19-20), bo mi się po prostu nie chciało.

Ponieważ po terapii znów zaczęło mi się chcieć więcej jeść, a dotychczas byłam zadowolona z preparatu, sama zwróciłam się do firmy Avet Pharma z propozycją dalszej współpracy. W planie jest miesięczna terapia 2 tabletkami dziennie, żeby wrócić do wagi 61 kg z końca terapii, czyli z początku listopada 2015. Następnie 1 tabletka dziennie przez 2 miesiące w celu utrzymania efektu.

No to zaczynamy!


A tu znajdziecie poprzednie wpisy: 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz