niedziela, 8 listopada 2015

Młody Jęczmień Forte Slim od Avet Pharma - efekty po 2 miesiącach stosowania


Ponad 2 miesiące temu zaczęłam stosować Młody Jęczmień Forte Slim. Łykałam 1 tabletkę 2 razy dziennie - rano i wieczorem. Celem był powrót do wagi sprzed 2 ciąży, czyli zrzucenie 4 kilogramów, które jakby się do mnie przykleiły i nie chciały odpuścić...

Na początku terapii sfotografowałam swoją aktualną wagę - było to 65,7 kg (a tak szczerze to nawet więcej, bo zjecie zostało zrobione rano, a wieczorem to waga mi dochodziła do 66,8 kg...). Moim największym problemem był wilczy apetyt, który pojawiał się wieczorami i jadłam, jadłam, jadłam, a ciągle nie czułam się najedzona. Szczegóły planu najdziecie w poprzednim poście tu

Od razu po zaczęciu stosowania preparatu zaobserwowałam:
- zdecydowane zmniejszenie apatytu (zwłaszcza wieczornego głodu)
- polepszenie perystaltyki jelit i zwiększenie regularności wizyt w toalecie

A po 2 miesiącach...


Tak! Schudłam ponad 4 kg! A to zdjęcie dodatkowo jest zrobione po śniadaniu! Ale nie oszukujmy się - jadłam mniej. Nie ma takiego sposobu, żeby schudnąć, jak je się dużo. Ale tabletki Młody Jęczmień Forte Slim pomogły mi pohamować apetyt. I to już wystarczyło, żeby trochę schudnąć bez wyrzeczeń, bo jadłam normalne posiłki, ale mniej podjadałam. 

Mam jeszcze na koniec taką uwagę. I nie jest to informacja sponsorowana, ale moje własne spostrzeżenia. Tabletki Młody Jęczmień Forte Slim bardzo łatwo się łyka, są "śliskie", nie rozpadają się pod wpływem wody w ustach. Kuracja mi się skończyła po 2 miesiącach. Miałam w planach kupić kolejne opakowanie i zażywać 1 tabletkę dziennie "podtrzymująco", ale robiąc zakupy w sklepie internetowym dorzuciłam do zamówienia tabletki BIO z młodego jęczmienia - aż 100 sztuk po kilkanaście złotych. Myślałam, że zaoszczędzę, a tu niespodzianka... Trzeba brać 3 tabletki 2 razy dziennie! Do tego tabletki rozpuszczają się już w buzi i ciężko je przez to łykać, bo są chropowate. Ja biorę 2 tabletki raz dziennie ("podtrzymująco"), ale szczerze to żadnego efektu nie widzę (nawet na perystaltykę...).  Dlatego już więcej mnie nie skusi niska cena za duże opakowanie (choć Młody Jęczmień Forte Slim kosztuje tylko ok. 15 zł za 60 tabl.) i wybiorę produkt od Avent Pharma. Mogę go z czystym sumieniem polecić.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz