czwartek, 13 października 2016

Kampania trnd i Jogobella - podsumowanie :-)


Od paru tygodni mam okazję kosztować pysznych śniadaniowych propozycji od Jogobella, czyli jogurtów Breakfast, 8 zbóż i musli. Chcecie wiedzieć, które są najsmaczniejsze? Zapraszam do lektury ;-)



Na pierwszy ogień poszły jogurty 8 zbóż. Bardzo różnorodne warianty smakowe. Ja miałam okazję spróbować wiśni, brzoskwini, jagody i śliwki. Nie mogę Wam powiedzieć, który jest najlepszy, bo wszystkie mi smakowały. Bardzo fajną opcją są ziarna - z chęcią widziałabym ich tam nawet więcej. Te jogurty najbardziej mi "zapasowały". Stanowią doskonałą propozycję na drugie śniadanie.


Jogurty Musli udało mi się kupić tylko w dwóch smakach - winogrono z figą oraz jabłko z gruszką. Te jogurty napakowane są musli, co zdecydowanie oceniam na plus. Niestety nie przepadam za smakiem figi i gruszki, więc te jogurty uplasowały się na 3. miejscu.


Trzecia propozycja od Jogobella to jogurty Breakfast, które są po prostu przepyszne :-) Próbowałam dwóch wariantów - bananowy i jagodowy. Czemu więc, nie wygrały, tylko zajęły 2. miejsce na mojej liście? Bo to takie słodkie przekąski ;-) Crunchy zawiera ciasteczka i czekoladę, ale (na szczęście) również płatki owsiane. Nie to, żebym była jakaś mega przewrażliwiona na punkcie kaloryczności i zawartości cukru w produktach, ale gdy pomyślę, że taki jogurt na drugie śniadanie miałby stać się swojego rodzaju rutyną, to skłaniam się w kierunku czegoś mniej deserowego, jak jogurt Jogobella 8 zbóż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz