niedziela, 18 grudnia 2016

Koktajl bananowy na mleku kokosowym i recenzja książki "Zdrowe Słodkości" + KONKURS


Na Święta dostałam bardzo fajny prezent od Wydawnictwa Samo Sedno, a mianowicie pięknie wydaną książkę "Zdrowe Słodkości". Przygotowałam z niej pyszny koktajl! Jeśli chcecie na niego przepis, a także zajrzeć do środka książki, to czytajcie dalej :-)

Na początku myślałam, że jest to książka o ciastach i deserach, ale ku mojemu zaskoczeniu i radości okazało się, że wcale nie! Znalazłam tu bardzo dużo przepisów śniadaniowych, a także propozycje obiadowe i kolacje! Oczywiście desery też są :-) Z reszta zajrzyjcie sami do spisu treści :-)




Nieźle prawda? Coś słodkiego, ale i zdrowego, na każdą porę dnia :-) Książka zawiera bardzo fajne, całkiem proste przepisy, bez zbędnych udziwnień... Tak domowa kuchnia w wersji słodkiej. Bardzo mi się podoba wygląd książki, zdjęcia do przepisów i ich czytelność. U mnie książka dostała honorowe miejsce na kuchennej półce :-)



Z książki przygotowałam koktajl bananowy na mleku kokosowym

2 banany
1 łyżeczka soku z cytryny
250 ml mleka kokosowego

Wszystko dokładnie zmiksowałam blenderem i ozdobiłam złotymi kuleczkami. Miałam się podzielić, ale był tak pyszny, że wypiłam sama ;-)

Książka "Zdrowe Słodkości" to wspaniały prezent pod choinkę. Możecie kupić ją w EMPIK-u albo tu:

Możecie też wygrać egzemplarz dla siebie w prostym konkursie na FanPage Śniadanie u Basi :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz