czwartek, 9 lutego 2017

Jajecznica na margarynie, czyli testowanie Optima Cardio Potas+


W ramach kampanii Streetcom otrzymałam do testowania margarynę Optima Cardio Potas+. Powiem Wam szczerze, że od dawna w mojej kuchni regularnie pojawiają się margaryny z fitosterolami, które obniżają poziom złego cholesterolu we krwi. Zawsze tylko smarowałam nimi kanapki, ale okazało się, że dzięki zawartości 60% tłuszczu Optima Cardio Potas+ doskonale nadaje się też do zastosowań na ciepło, a więc zrobiłam jajecznicę i wyszła pysznie!

1 łyżka margaryny Optima Cardio Potas+
2 czubate łyżki posiekanego szczypiorku
1 szczypta soli
3 jajka
bułka owsiana + margaryna Optima Cardio Potas+ do posmarowania
pokrojone w plasterki i podsmażone brązowe pieczarki


Margarynę rozpuszczamy na patelni. Następnie wrzucamy posiekany szczypiorek, solimy i dosłownie chwilę smażymy. Następnie dodajemy jajka i przygotowujemy jajecznicę. Gotową jajecznicę podajemy z pieczarkami i bułką posmarowaną margaryną.


7 komentarzy:

  1. Kocham takie śniadania.https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam margaryne Optima Cardio Potas+,ktora jest bogata w sterole roslinne dzialajace zbawiennie dla organizmu, poprzez obnizanie cholesterolu we krwi. Dodatkowo potas pomaga w utrzymaniu prawidlowego cisnienia krwi. Margaryna smakuje wysmienicie,jest delikatna i puszysta a efekty zdrowotne uzyskuje sie juz w przeciagu 3 tygodni. #OptimaCardioPotasPlus #OptymalneWybory / beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - można zadbać o zdrowie w banalny wręcz sposób!

      Usuń
  3. Super przepis super blog zapraszam do mnie www.zpunktuwidzeniafaceta.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozwiązanie dla całej rodziny. Dla osób z ryzykiem nadciśnienia jak również walczących z cholesterolem.
    Dla mnie świetne rozwiązanie, mogę używać ja i moi rodzice bez obaw, że "jemy" za dużo niezdrowego masła.
    Jako osoba z nadciśnieniem tętniczym po stosowaniu Optima Cardio Potas+ moje ciśnienie jest unormowane i ustabilizowane i czuje się zdecydowanie lepiej. A co najważniejsze mogę znowu smarować kanapki.


    - przyjemny zapach
    - smak
    - do stosowania na zimno i na ciepło
    - do pieczenia, smażenia
    - można stosować do słodkich i słonych potraw
    - łatwo się rozsmarowuje
    - dobra konsystencja
    nie spada z noża
    - dla wszystkich członków rodziny

    Optima Cardio Potas +

    OdpowiedzUsuń