sobota, 11 lutego 2017

Tosty zapiekane z awokado, żółtym serem i chrupiącym boczkiem


Uwielbiam awokado, ale to połączenie smaków jest po prostu przepyszne! Dopiero zjadłam, a już mam ochotę na następne!


2 kromki chleba tostowego
1/2 dojrzałego awokado
2 łyżki startego żółtego sera
1 plaster boczku
kilka posiekanych orzechów Macadamia Alesto z Lidl’a
szczypta soli
szczypta pieprzu
kilka kropli soku z cytryny

Chleb tostowy opiekamy w tosterze. Awokado rozgniatamy widelcem, dodajemy sól, pieprz, cytrynę i mieszamy. Tak przygotowane awokado rozsmarowujemy na tostach. Następnie posypujemy startym żółtym serem i pokrojonym w kosteczkę boczkiem. Zapiekamy do rozpuszczenia sera i przyrumienienia boczku. Gotowe tosty posypujemy posiekanymi orzechami.



2 komentarze:

  1. Mam rocznego synka, któremu bardzo często daję na śniadanię tosty z pastą awokado i czosnkiem. Teraz podsunełaś mi pomysł na tosty, które mogę przy okazji zrobić dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa! Dajesz mi powera do dalszego działania :*

      Usuń