sobota, 9 kwietnia 2016

Zapobieganie efektowi jojo? Tak! Jest to możliwe :-D


Jakiś czas temu pisałam Wam, że zaproponowałam firmie AVET PHARMA, żeby udostępniła mi do testowania swój produkt Młody Jęczmień Forte Slim. Borykałam się prawie 2 lata z "nadprogramowymi" 5 kg, które przykleiły się do mnie po ciąży.  Udało mi się schudnąć do 61 kg, ale po zakończeniu terapii znów "poprawił" mi się apetyt... Obawiałam się, że dopadnie mnie efekt jojo.

Dlatego postanowiłam znów zwrócić się do firmy AVET PHARMA, abyśmy tym razem rozpoczęli współpracę mającą na celu sprawdzenie, czy uda się utrzymać wagę. Punktem wyjścia było nieco ponad 62 kg (trochę przybrałam od zakończenia terapii...). Przez pierwszy miesiąc brałam jak poprzednio 2 tabletki dziennie, aby wrócić do 61 kg. I już na początku lutego waga pokazywała...



Następnie przeszłam na "terapię podtrzymującą" - 1 tabletka dziennie (głównie wieczorem, bo wtedy miałam napady niepohamowanego apetytu). Dwa miesiące później...


Waga niemal stoi jak zaklęta ;-) Jak na mnie działa Młody Jęczmień Forte Slim? Hamuje mi apetyt, nie mam ochoty na słodycze i wieczorne buszowanie po szafach, a dodatkowym plusem było uregulowanie perystaltyki. Możecie sobie pomyśleć, że nie chcecie być "więźniami" tabletek... Ale pomyślcie, czy chcecie być więźniami swojego niepohamowanego apetytu? To ja już wolę łyknąć tabletkę ;-)

Zerknijcie też na poprzednie wpisy i zobaczcie moją drogę do odzyskania wagi sprzed 2 ciąży:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz