wtorek, 24 listopada 2015

Jabłkowe tosty francuskie z herbacianą galaretką


Oto jeden z pomysłów konkursowych na wykorzystanie zielonej herbaty SOTI NATURAL. Wyszło naprawdę pysznie. A konkurs trwa na FanPage do 05.12.15, więc jeszcze zdążycie zgłosić swoje propozycje i wygrać fajne nagrody :-)

4 kromki chałki lub chleba o strukturze bułki
1 duże jajko
40 ml mleka
40 ml soku jabłkowego wyciskanego
1/2 opakowania galaretki cytrynowej
bita śmietana do dekoracji
olej do smażenia


Zieloną herbatę Soti podgrzewamy w rondelku, dodajemy galaretkę, mieszamy i przelewamy do miseczki, którą wstawiamy do lodówki. Czekamy, aż galaretka stężeje i kroimy ją w kostkę. Jajko roztrzepujemy z mlekiem i sokiem. Maczamy chleb z obu stron i smażymy na złoto na patelni. Gotowe tosty układamy na talerzach i pozostawiamy do przestygnięcia. Dekorujemy bitą śmietaną i kostkami galaretki.


4 komentarze:

  1. jak to pysznie wygląda ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na herbacianą galaretkę chyba bym nie wpadła... idąc tym tropem ...podsunęłaś mi też pomysł aby zrobić galaretkowy deser kawowy ! :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na prawdę udany! Ma dużą szansę na nagrodę ;-) a galaretkę kawową już robiłam - wychodzi super nawet z kawy rozpuszczalnej i można pokombinować z syropami smakowymi. Dawałam zwykłą żelatynę. Tu była galaretka, bo tylko to miałam; -)

      Usuń
    2. Tu jest link do kawowej galaretki: http://sniadanieubasi.blogspot.com/2015/06/coffee-jelly-kawowa-galaretka.html

      Usuń