czwartek, 19 listopada 2015

Kiełbaski sojowe po węgiersku


W ramach współpracy z Polsoja testuję produkty sojowe. Na pierwszy ogień poszły kiełbaski sojowe wędzone. Wyszło pysznie i rozgrzewająco!

1 średnia cebula
1 listek bobkowy (połamany na 3 części)
3 ziarna ziela angielskiego
1 szczypta soli
2-3 szczypty przyprawy uniwersalnej naturalnej
1/2 szklanki wody
1/4 szklanki wody + 1 płaska łyżka mąki pszennej
2 czubate łyżeczki ketchupu łagodnego
1 czubata łyżeczka przecieru pomidorowego
olej do smażenia


Kiełbaski sojowe podsmażamy na odrobinie oleju. Cebulę kroimy w półplasterki, rozdzielamy w palcach. Ściągamy kiełbaski, dodajemy oleju i na tej samej patelni smażymy cebulę. Przyprawiamy wszystkimi podanymi przyprawami. Na patelnię wlewamy pół szklanki wody, dodajemy ketchup, koncentrat pomidorowy i dokładnie mieszamy. W 1/4 szklanki wody rozrabiamy mąkę, a następnie przelewamy na patelnię i cały czas mieszamy do czasu, aż sos zgęstnieje. Podajemy z pieczywem (ja użyłam czerstwego chleba i zapiekłam go w tosterze).


1 komentarz:

  1. nigdy nie jadłam nic sojowego ale chętnie spróbuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń