niedziela, 14 sierpnia 2016

Bajgle śniadaniowe jak w niektórych zagranicznych McDonald’s


Ostatnio poszłam z przyjaciółką na Bajgle Króla Jana :-) Fajną opcją jest możliwość kupienia suchych bajgli do domu. A że za pieczeniem nie przepadam i w oczy rzuciły mi się fajne bajglowe kanapeczki, to zaopatrzyłam się w 2 sztuki i wrzucam dla Was przepisy :-) 

Bajgiel Bacon N’Egg




1 bajgiel
1 jajko
1 łyżka mleka
2 plasterki boczku (cienkie, długie)
1 plaster sera cheddar topionego

Na suchej patelni smażymy 2 plasterki boczku, aż się zezłocą. Odkładamy na ręcznik papierowy, żeby odciągnąć nadmiar tłuszczu, a patelnię wycieramy ręcznikiem papierowym. Jajko roztrzepujemy z mlekiem i wylewamy na patelnię z rozpuszczonym masłem. Smażymy omlet z obu stron. Bajgla przecinamy na pół i możemy podgrzać w tosterze, jeśli chcemy ciepłą bułkę. Na spodzie bułki układamy kolejno: zwinięty omlet, ser, boczek. Przykrywamy wierzchem bajgla.


Bajgiel Egg LT


1 bajgiel
1 jajko
1 łyżka mleka
1 plaster sera cheddar topionego
1 plaster pomidora
1 liść sałaty strzępiastej
majonez


Jajko roztrzepujemy z mlekiem i wylewamy na patelnię z rozpuszczonym masłem. Smażymy omlet z obu stron. Bajgla przecinamy na pół i możemy podgrzać w tosterze, jeśli chcemy ciepłą bułkę. Na spodzie bułki układamy kolejno: zwinięty omlet, ser, pomidor, kleks majonezu i sałatę. Przykrywamy wierzchem bajgla.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz