niedziela, 15 maja 2016

Domowy twister KFC


Powiem Wam szczerze, że ten domowy twister smakuje identycznie jak w KFC :-) Wiem, że Fanex robi dla KFC ketchup, więc może też majonez i tortillę? Polecam serdecznie wszystkim fanom tego dania - w domu zrobicie za ułamek ceny :-D

2 polędwiczki z kurczaka w ostrej panierce (ja kupiłam "gotowce" w biedronce, ale można zrobić samemu)
1 garść sałaty lodowej
1/2 pomidora (ja wybrałam malinówkę)
1-2 łyżki startego żółtego sera


Tortillę podgrzewamy. Polędwiczki z kurczaka podsmażamy na patelni. Sałatę lodową dość drobno szatkujemy, a z pomidora usuwamy gniazdo nasienne i kroimy w kostkę. Na środku tortilli układamy sałatę, pomidora, polędwiczki z kurczaka, które posypujemy żółtym serem i polewamy majonezem. Całość zwijamy i zjadamy od razu.


2 komentarze:

  1. Apetycznie wyglądają :)
    Ketczup rewelacyjny, a sosu majonezowego nie próbowałam.
    Ja jednak wybieram wersję z DOMOWYMI plackami i DOMOWYMI nuggetsami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam czasu (i siły po pracy...) robić domowych tortilli, a te z Fanex'u bardzo mi smakują :-)

      Usuń