poniedziałek, 5 października 2015

WYNIKI konkursu na przepis z sosem Folwark :-)


Z przyjemnością ogłaszam wyniki konkursu na przepis z sosem Folwark :-) Wybór był bardzo trudny i dlatego poprosiłam męża, żeby wybrał, co mam mu zrobić do zjedzenia :-) Chciałam też nagrodzić przepisy, które nie zostały jeszcze wyróżnione na innych blogach tak, aby jak najwięcej osób cieszyło się pysznymi sosami Folwark. Mam nadzieję, że to mi się udało :-)


I miejsce przyznaję Ince za Pizzę wegetariańską z sosem łagodnym Folwark



II miejsce dla Moniki za wszystkie 5 pysznych propozycji :-)




III miejsce dla Asi za Mini kebaby na patyku



Serdecznie gratuluję i zapraszam do udziału w kolejnych konkursach :-) Przesyłajcie dane z numerem telefonu na mój e-mail: pani_misiowa@vp.pl - macie na to 7 dni :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz