niedziela, 18 października 2015

Paczka Ambasadorki od Streetcom, a w niej chrupiące owsiane Nestle Cheerios Oats


Dzięki rejestracji w serwisie Streetcom już po raz kolejny mogę testować za darmo fajne produkty. Tym razem (pewnie również dzięki temu, że prowadzę bloga śniadaniowego) udało mi się załapać do kampanii nowych płatków owsianych Nestle Cheerios Oats.

Firmę Nestle od dawna już cenię za jakość produktów i mam do niej duże zaufanie. Bardzo spodobało mi się, gdy jakiś czas temu obniżyli zawartość cukru w płatkach dla dzieci. Fajnie, że poza kasą firmy zaczynają patrzeć trochę na nasze zdrowie. Wiem, że można płatków nie kupować w ogóle, ale co zrobić, gdy dzieci je uwielbiają? 

Ucieszyła mnie też wiadomość o nowych płatkach Cheerios Oats. Są to mega chrupiące płatki z pełnoziarnistego owsa wymieszane z delikatnymi kółeczkami Cheerios. Owies jest naturalnie bogaty w błonnik i pomaga obniżyć poziom cholesterolu (do wytworzenia 100 g produktu użyto 74,2 g składnika pełnoziarnistego). Dzięki wspaniałej recepturze naszych płatków możesz zadbać o swoje serce i żyć pełnią życia! Ja już ich posmakowałam i są naprawdę pyszne. Można je jeść "na sucho" jako przekąską, z mlekiem, jogurtem, serkiem i czym sobie tylko zamarzycie! Na pewno na blogu pokażę Wam kilka śniadaniowych inspiracji.

Do wyboru macie 2 warianty płatków - naturalne i z cynamonem. Więcej informacji znajdziecie na stronie Nestle: 



Moim zadaniem jako Ambasadorki kampanii Streetcom jest również dzielenie się ze znajomymi próbkami produktów. Firma Nestle zadbała, aby wszystko można było elegancko zapakować i poczęstować innych. To lubię!


A jeśli i Wy chcecie testować za darmo różne fajne produkty, to zarejestrujcie się na stronie Streetcom:




2 komentarze:

  1. Nestle Cheerios Oats najlepsze płatki jakie jadłem. Są to płatki owsiane, pełnoziarniste w wersji z cynamonem bądź bez dodatków. Są chrupkie, delikatne, słodkie. Pomagają obniżyć cholesterol dzięki zawartości betaglukanów. Można je jeść na sucho, z jogurtem czy z mlekiem, w każdej formie są smaczne.-pawcio386

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne na śniadanie, bardzo dobrze smakują ( osobiście preferuję smak z cynamonem )

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń