czwartek, 15 października 2015

Żywność funkcjonalna, czyli zupełnie nowy rodzaj "gorącego kubka"


Firma feat. wysłała mi do spróbowania jedną z ich zup a'la gorący kubek, a mianowicie dyniową z imbirem, która ma spełniać funkcję oczyszczającą organizm. Ale niech Was nie zmyli moje porównanie do "gorącego kubka" - jedyne, co mają wspólnego te zupy to fakt, że zalewa się je wrzątkiem i gotowe.
Na froncie opakowania znalazłam informację ile zupa ma kalorii w porcji, zawartość netto i że producent deklaruje, że znajdę w opakowaniu 100% natury bez GMO. Bardzo fajnie :-)



Z tyłu bardzo dokładny skład i informacje o alergenach. Wytłumaczone jest również w jaki sposób zupa ma wpływać dobroczynnie na nasz organizm.


Tak więc wstawiłam wrzątek i zalałam zupę. W smaku była intensywnie ziołowa - najwyraźniej czułam imbir i miętę. Nie jest to łatwy smak, ale nie jest to też "zupka z proszku" zasypana sola i glutaminianem sodu. Po jej spożyciu czułam się lekko i taka odświeżona. 

Jeśli chcielibyście kupić sobie taka zupkę, możecie to zrobić tu: http://be-feat.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz