piątek, 5 lutego 2016

Śniadanie w Szczecinie: Kuchnia Polska - al. Wyzwolenia 18 (CH Galaxy)


Ocena: 4.5/5 
Plusy: smacznie i do syta, duża herbata
Minusy: najtańsza bułka z Real'a jako dodatek (ale świeża), niezgodność pieczywa ze zdjęciem (bułka zamiast pieczywa czosnkowego)
Porcje: duże
Ceny: tanie 
Godziny otwarcia: pon-pt od 9, sob-niedz od 10


Ostatnio dowiedziałam Kuchnię Polską w Galaxy. Od dawna miałam ochotę na wieżę z tostów z jajkiem, którą tam serwują. Ale na miejscu okazało się, że tostów nie ma... Szkoda... No, ale człowiek głodny, to trzeba wybrać coś innego. W menu 3 inne opcje - niby mało, ale wszystkie "w moim stylu": jajecznica za 7,90 zł, jajecznica z kiełbasą za 8,90 zł i jajka sadzone ze szpinakiem za 11,90 zł. Do każdego pieczywo w pakiecie. 



Ja zdecydowałam się na jajka ze szpinakiem i herbatę z cytryną (chyba za 4,50 zł). Herbata bardzo dobra i w dużym kubku. Zawsze nie lubię, jak restauracje dają malutkie kubeczki, bo przecież woda nie jest droga, a z jednej torebki spokojnie zaparzy się duży kubek.


Danie śniadaniowe bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło. Porcja duża, a i smak niczego sobie! Tak jak już pisałam na zdjęciu było pieczywo czosnkowe jako dodatek, a dostałam dmuchaną bułkę, ale bułka była świeżutka i chrupiąca, więc nie będę się aż tak czepiać ;-)


Podsumowując, śniadanie bardzo mi smakowało, nie czekałam długo i za dużą porcję zapłaciłam dość tanio. Na pewno jeszcze tu wpadnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz