czwartek, 11 lutego 2016

Szybkie tosty z pieczoną fasolką


Szybko, smacznie i rozgrzewająco! Świetny pomysł na dobrze znane trójkątne tosty w nieco innej odsłonie ;-)

Na 2 trójkątne tosty:
2 kromki chleba tostowego
1 plaster sera typu tost
2 łyżeczki pieczonej fasolki z puszki (takiej, jak dają w Anglii na śniadanie)


Na jednej z kromek chleba układamy plaster sera i układamy fasolkę, jak na zdjęciu poniżej. Następnie przykrywamy drugą kromką i zapiekamy w tosterze typu sandwich uważając, aby środkowe zgniecenie przebiegało pomiędzy porcjami fasolki. 


3 komentarze:

  1. Basiu skąd miałaś taką fasolkę? Ja dałam domową gotowaną i też była pycha, ale spróbowałabym tez tej z puszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w pobliskim sklepie ekologicznym :-) Ale sądzę, że można ją dostać w hipermarketach np. Heinz'a: https://www.frisco.pl/pid,6376/n,heinz-fasolka-w-sosie-pomidorowym/stn,product

      Usuń
    2. dziękuję Ci bardzo! chyba nawet mi gdzieś taka mignęła, ale nie wiedziałam, że to to. :)

      Usuń