sobota, 9 stycznia 2016

Bajgle Króla Jana - Szczecin - Nowy Rynek 6 (Podzamcze)


Ocena: 5/5 
Plusy: pyszne i świeże bajgle, sympatyczna obsługa, pyszna nierozwodniona kawa
Minusy: ciężko zaparkować - więcej nie widzę :-) 
Porcje: średnie
Ceny: umiarkowane
Godziny otwarcia: pon-sob od 8:30, niedziela od 10

Dziś miałam okazję wpaść do bardzo fajnego i pomysłowego lokalu. Bajgle Króla Jana to miejsce, w którym kupimy ciepłe kanapki z bajgli (czyli bułek z dziurką), które wypiekane są na miejscu wg tradycyjnej receptury. Atmosfera, jaka tam panuje jest wyjątkowa - obsługa zwraca się do klienta "na ty", co na początku było trochę dziwne, ale potem stwierdziłam, że to w sumie fajne i od razu poczułam się młodsza :-) Lokal bardzo ergonomicznie urządzony, dużo stoliczków o różnych rozmiarach. W środku tłok, więc zdjęcie tylko takie ;-)


W menu dość spory wybór, aczkolwiek nie wszystko dostępne, a szkoda... Lepiej w sumie kierować się tym, co jest napisane na tablicy, bo te pozycje są aktualne. 


Korzystne cenowo są zestawy z kawą lub zupą dnia. Dlatego też zdecydowałam się na 1 zestaw z kawą i 2 dodatkowe bajgle na wynos.


Jak to zwykle bywa, kawa pojawiła się jako pierwsza. Bardzo mi smakowała - nie była ani kwaśna, ani rozwodniona. Objętość też akurat. Oko cieszył ładny wzorek.


Na miejscu zjadłam bajgla Full Monty (12 zł) z jajkiem sadzonym, bekonem, żółtym serem, sałatą i majonezem. Bardzo był smaczny. Bajgiel cieplutki i świeżutki, a smaki dobrze zbilansowane. Mniam mniam!


W domu zjadłam bajgla Francois Bekon (12 zł) z bekonem, pomidorem, sałatą i majonezem. Również bardzo smaczny. Smak taki neutralny, idealny dla faceta ;-)


Ostatnia smaczna pozycja, którą chciałam Wam przedstawić to Westfalczyk (12 zł) z salami, pastą z pomidorów, kremowym serkiem i rukolą. W smaku wyraźnie czuć suszone pomidory. Ten bajgiel ma bardzo włoski styl.


Może się Wam wydawać, że 12 zł to dużo "za bułkę", ale pomyślcie, że jest to cena za śniadanie, które syci. A gdy weźmiecie zestaw to za 15 zł zjecie kompletne, pyszne śniadanie. Bajgle można kupić też suche "na wynos" w cenie 3 zł za sztukę i zrobić sobie w domu jakąś fajną kompozycję.

Podsumowując, lokal fajny i stworzony z pomysłem, jedzenie smaczne i świeże, a obsługa sympatyczna. Ja na pewno tu jeszcze wpadnę :-)

Link do strony (FB, bo strona się nie ładuje):  https://www.facebook.com/bajglekrolajana/info?tab=page_info




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz