czwartek, 28 stycznia 2016

Od dzisiaj robię kiełbasy i mięsne frykasy :-D


Powiem Wam szczerze, że od dłuższego czasu myślałam o tym zmyślnym urządzeniu. Wszystkie szynki dostępne w okolicy najzwyczajniej w świecie mi się "przejadły", a do tego coraz częściej zastanawiam się nad tym, co jem. Widać, że wędliny przeładowane są chemią... Dlatego niezmiernie cieszę się, że tradismak.pl wpadł na pomysł i stworzył szynkowar, czyli praskę do domowych wędlin.
Szynkowar to sprytne urządzenie, dzięki któremu szybko i łatwo można zrobić własną wędlinę w domowych warunkach. Składa się z pojemnika (miski) ze stali nierdzewnej, który jest do kupienia różnych wielkościach, podkładki dociskowej i klamry ze sprężyną. 


Zasada działania jest prosta - wybieramy mięso, przyprawiamy i wkładamy do miski. Dociskamy i gotujemy. Po wystudzeniu mamy pyszną domową wędlinę.



Ja wybrałam zestaw promocyjny z szynkowarem "singiel" o pojemności 900 g (co spokojnie starczy i na 2 osoby, bo wolę robić częściej, ale mniejsze ilości), termometrem, mnóstwem dużych opakowań przypraw, żelatyną i peklosmaczkiem za 114 zł. Przesyłka była u mnie na drugi dzień po zamówieniu :-)


Dla mnie przygoda z prasowankami dopiero się zaczyna, dlatego fajnie, że firma pomyślała o załączeniu bardzo dokładnych receptur, które pozwolą mi się wdrożyć. Ponadto wiele przepisów można znaleźć na stronie: http://www.tradismak.pl/przepisy

A jeśli chcecie być na bieżąco z promocjami i ciekawymi przepisami, dołączcie do fanpage Tradismak :-)

5 komentarzy:

  1. Ja bym się chyba do tego nienadawana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na łatwe :-) Myślę, że w ciągu tygodnia powstanie pierwszy przepis, to podzielę się wrażeniami. Ja też nie przepadam za skomplikowanym gotowaniem.

      Usuń
  2. Fajna wędlinka .Ja mam szynkowar firmy Biowin.Ma kształt walca i oczywiście tez sprawdza sie znakomicie.Jest w częstym użyciu a to co w nim się tworzy jest fajnym zamiennikiem dla mięs pieczonych i weędzonych.Zyczę wspaniałych pomysłow szynkowarowych i oczywiście smacznego :-)Pozdrawiam .Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wędlinka .Ja mam szynkowar firmy Biowin.Ma kształt walca i oczywiście tez sprawdza sie znakomicie.Jest w częstym użyciu a to co w nim się tworzy jest fajnym zamiennikiem dla mięs pieczonych i weędzonych.Zyczę wspaniałych pomysłow szynkowarowych i oczywiście smacznego :-)Pozdrawiam .Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wędlinka .Ja mam szynkowar firmy Biowin.Ma kształt walca i oczywiście tez sprawdza sie znakomicie.Jest w częstym użyciu a to co w nim się tworzy jest fajnym zamiennikiem dla mięs pieczonych i weędzonych.Zyczę wspaniałych pomysłow szynkowarowych i oczywiście smacznego :-)Pozdrawiam .Viola

    OdpowiedzUsuń