sobota, 9 stycznia 2016

WARS - Szczecin i dalej - Pociąg PKP Intercity relacji Szczecin-Warszawa


Ocena: 4/5 
Plusy: bardzo nastrojowo, jedzenie ok, bardzo miła obsługa
Minusy: stary chleb, twarde jak skała masło, trochę zimno, siedziska same podnoszą się do góry, więc torebkę trzeba trzymać na podłodze lub kolanach...
Porcje: duże
Ceny: trochę drogo (zwłaszcza napoje), ale nie tak jak na lotnisku Chopina ;-)
Godziny otwarcia: od 4:49 jak rusza pociąg :-)


Wczoraj podróżowałam ze Szczecina do Warszawy. W 2 klasie dostałam w ramach poczęstunku kawę (w 1 klasie jest ta sama kawa, ale dodatkowo dostaje się kostkę czekolady ;-). Choć kawa Nescafe (czyli niby lepsza) to w smaku średnia... Może dlatego, że lubię kawę z mlekiem, a tu dostałam biały proszek o nazwie śmietanka... Plus za brązowy cukier i za to, że w ogóle ta kawa jest :-)


Pani wręczyła mi menu, wiec zachęcona kolorową oprawą udałam się do Warsa. 

Poniżej załączam całe menu - prawda, że zachęcające?



Muszę przyznać, że jestem bardzo zaskoczona na plus. Wagon bardzo ładny, nastrojowy i czysty. Obsługa bardzo miła. Zamówiłam "Śniadanie polskie" za 18 zł i herbatę za 7 zł. W oczekiwaniu na zamówienie oglądałam za oknem wschód słońca...


Pierwsza pojawiła się herbata. Dobrze chociaż, że za taką cenę dostaje się dość duży czajniczek, a nie mikro filiżankę. W smaku bardzo dobra. Czuć, że nie jest to najtańsza herbata.


Następnie kelner przyniósł śniadanie. Jajecznica bardzo smaczna, może ciuktę bardziej bym ją ścięła, ale ogólnie oceniam pozytywnie. Czuć, że kucharz faktycznie robił jajecznicę, a nie omlet, który potem pociął na kawałki. Duży minus niestety za pieczywo - ciemne było jeszcze jako takie, ale białe zupełnie stare i wyschnięte... Dobrze, że najadłam się zostawiając białe pieczywo nietknięte (poza gryzem na próbę).


Podsumowując, widać, że Wars bardzo się stara. Jak na pociąg jedzenie jest naprawdę przyzwoite, a ceny nie aż tak strasznie wywindowane w górę. Muszą się jeszcze poprawić z pieczywem i będzie naprawdę ok. Myślę, że skorzystam z usług Warsa przy kolejnej podróży.



Link do strony: http://wars.pl/

2 komentarze:

  1. Tyle jeżdżę pociągami a jeszcze nigdy nie jadłam w Warsie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami korzystam i ze smaku jestem zadowolona, bez szału, ale smacznie.

      Usuń