niedziela, 17 stycznia 2016

Sklepik ze smakiem - takie pyszne miejsca to ja lubię!


Udało mi się nawiązać współpracę z sklepikzesmakiem.pl i jestem bardzo szczęśliwa, bo lubię takie miejsca, gdzie można kupić naturalne, zdrowe i niebanalne produkty. A łakocie, które otrzymałam do śniadań pasują jak znalazł! Koniecznie zwróćcie uwagę na ich naturalny skład.


Nieopodal Krakowa rozciąga się malownicza okolica zamieszkiwana przez górali kliszczadzkich. Piękne lasy bogate są w borówki, grzyby, maliny i wiele innych darów natury, których nie sposób tutaj wymienić. Na polach i w sadach zbierane są pyszne dojrzałe w słońcu warzywa i owoce, a potem powstają z nich przepyszne dżemy, konfitury i musy. Produkty te wykonane są bez dodatku sztucznych składników.


Dżem brzoskwiniowy - w promocji za 11,90 zł - waga netto: 330g



Skład: brzoskwinie, cukier, kwasek cytrynowy, pektyny owocowe

Dzieciaki na pewno oszaleją na punkcie omletów z tym dżemem!


Konfitura Dynia z wanilią - cena: 13,50 zł - waga netto: 310g



Skład: dynia, cukier, cukier waniliowy własnej produkcji, sok z cytryny

Od razu "rzuciłam się" na ten słoiczek! Byłam bardzo ciekawa smaku, bo uwielbiam dynię i wanilię, ale nigdy nie jadłam z nich konfitury. Powiem Wam szczerze - rewelacja! A poza tym zwróćcie uwagę, że dodany jest cukier z prawdziwą wanilią, a nie sztuczny cukier wanilinowy. 


Konfitura Dynia z imbirem - cena: 13,50 zł - waga netto: 310g



Skład: dynia, cukier, imbir, sok z cytryny, skórka z cytryny, goździki

Marzy mi się jako dodatek do gorącej herbaty... Za oknem śnieg i mróz, a ja w kocyku :-)


Mus jabłkowy na szarlotkę - cena: 12,99 zł - waga: 500g



Unikatowy w skali kraju małomiasteczkowy układ urbanistyczny, malownicze niepowtarzalne krajobrazy, swoisty mikroklimat, czyste powietrze, a przede wszystkim cisza i spokój, które dają możliwość dobrego wypoczynku od zgiełku współczesnej cywilizacji. W takich warunkach powstał pyszny, naturalny, wykonany zgodnie ze starą recepturą mus z jabłek na szarlotkę.

Skład: jabłka, cynamon, cukier (100 g musu wyprodukowano ze 145 g jabłek)

Nie spodziewajcie się oczywistego zastosowania tego produktu ;-) Wszak to blog śniadaniowy :-)

Dostawę w sklepikzesmakiem.pl możecie zamówić już od 9,90 zł! Bardzo lubię możliwości tańszych wysyłek. A przy zamówieniu powyżej 195 zł wysyłka jest za darmo :-)

Pamiętajcie, aby w miarę możliwości wspierać polskich producentów i dostawców. Wielkie koncerny już nawet nie mają miejsca w kieszeniach na kolejne pieniądze...

1 komentarz:

  1. Już sobie wyobraziłam tę konfiturę z dyni i wanilii z porannym puddingiem z nasion chia.. Troszkę szkoda, że nie mają sklepu stacjonarnego, ale może uzbieram chętnych na wspólny kosz pełen pyszności i rozłożą się koszta wysyłki :)

    http://lukrowane-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń