poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Czystek ze sklepu EkoMalwa kontra choroba... 1:0 dla czystka :-)


Około miesiąc temu dzięki uprzejmości sklepu EkoMalwa rozpoczęliśmy testowanie czystka, a w zasadzie rozpoczął mój 16-miesięczny synek, który ciągle przynosił jakieś choroby ze żłobka. Jako pracująca mama byłam nieco sfrustrowana koniecznością brania zwolnień jednego po drugim. A że kiedyś od znajomej mamy usłyszałam, że dzięki czystkowi jej dziecko nie choruje, postanowiłam sprawdzić, czy będzie tak i u mnie w domu.

Do tej pory maluch po tygodniu w żłobku lądował na tydzień z chorobą (i gorączką!) w domu. A przez ostatni miesiąc, nie licząc małego epizodu kaszlowego, który nie zdyskwalifikował go z chodzenia do żłobka - nic! 

Na początku dosładzałam małemu herbatkę z czystka, albo dolewałam sok z malin, ale szczerze to żaden z tych zabiegów nie był potrzebny, Mały z chęcią pił zimny napar "saute".

Zapraszam więc wszystkie mamy i innych, którym sprzykrzyły się choroby do zakupu czystka w sklepie EkoMalwa. Za opakowanie jak na zdjęciu 200 g zapłacicie tylko 11,99 zł.



Zaglądajcie też na bloga EkoMalwy, bo znajdziecie tam mnóstwo informacji o zdrowych produktach i jak wpływają na nasze zdrowie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz