poniedziałek, 21 grudnia 2015

Piszinger z masą kajmakową, orzechami nerkowca i żurawiną


Gdy słoik kajmaku ze sklepu komukomu.com.pl wpadł w moje ręce, od razu pomyślałam o pysznych waflach, które są smakiem mojego dzieciństwa... Żeby pasowały do świątecznego nastroju, udekorowałam je żurawiną i orzechami. Wyszło wprost fantastycznie! Niebo w gębie! U mnie zamiast ciast, będą takie wafle do kawy. PS. Po raz pierwszy miałam styczność z masą kajmakową w słoiku i już nigdy nie kupię w puszce. Teraz mam pewność, że żadne toksyny się do niej nie dostały, bo szkło to najbezpieczniejszy materiał do przechowywania.

1 opakowanie wafli tortowych
orzechy nerkowca
żurawina suszona


Wafle smarujemy cienko kajmakiem i układamy jeden na drugim. Następnie kroimy na małe kwadraty. Każdą porcję krajanki smarujemy dodatkowo kajmakiem po wierzchu i posypujemy posiekanymi orzechami i żurawiną. Lekko dociskamy, aby bakalie nie odpadały od wafli. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz