sobota, 26 grudnia 2015

Rożki z szynki z pastą jajeczną i przysmakiem chrzanowym


Przysmak chrzanowy ze sklepu komukomu.com.pl to połączenie miodu i chrzanu, które nadaje wędlinom, mięsom i jajkom niepowtarzalnego smaku. I choć nie jestem zwolenniczką chrzanu, to w tym połączeniu smakuje mi bardzo!

6 plasterków szynki konserwowej
3 jajka
1 czubata łyżeczka przysmaku chrzanowego ze sklepu komukomu.com.pl
1 czubata łyżeczka majonezu


Jajka gotujemy na twardo, studzimy i obieramy z łupinki. Następnie za pomocą widelca ugniatamy na pastę z przysmakiem chrzanowym i majonezem. Plasterki szynki zwijamy w rożki i nadziewamy powstałą pastą. Doprawiamy do smaku odrobiną świeżo mielonego pieprzu.

3 komentarze:

  1. nie znam tego przysmaku, ale za to lubię chrzan;) robiłam kiedyś podobne rożki, dekoracyjne i smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz go próbowałam, fajny jest, bo miód łagodzi trochę smak chrzanu. A rożki faktycznie dekoracyjne, a wcale nie ma z nimi dużo roboty ;-)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja śniadaniowa. Takie rożki muszą się smakowicie prezentować na stole.

    Pozdrawiam serdecznie

    I zapraszam serdecznie do udziału w konkursach:
    http://slodkieokruszki.blox.pl/2015/12/WIELKI-KONKURS-URODZINOWY.html
    http://slodkieokruszki.blox.pl/2015/12/Konkurs-Wygraj-jedna-z-5-ciu-ksiazek-Skrzat.html

    OdpowiedzUsuń