niedziela, 13 grudnia 2015

Śniadanie w Szczecinie: Coffee Point ul. Staromiejska 11


Ocena: 4,5/5
Plusy: pyszna kawa, smaczne kanapki i sałatki, bardzo ładny "ciepły" wystrój, wi-fi
Minusy: brak ciepłych śniadań
Porcje: akurat
Ceny: adekwatne, na średnim poziomie
Godziny otwarcia: pon-pt od 7, sob-ndz od 10


Ostatnio miałam okazję zagościć w fajnym lokalu o nazwie Coffee Point. Mieści się on na rogu ul. Staromiejskiej i Podgórnej, tuż obok Rektoratu PUM. Miejsce bardzo przyjemne, ładnie urządzone. Na ścianie regał z książkami do poczytania, a także darmowe wi-fi do surfowania.



Zamówiłam kanapkę - ciabatę z szynką, żółtym serem i warzywami. Świeżutka i bardzo smaczna. Cena 4,50 zł.



Poza tym kupiłam jeszcze kawę - latte machiatto z syropem orzechowym. Za rozmiar M (do wyboru tylko M lub L) zapłaciłam 10 zł. Kawa jak dla mnie była bardzo duża, a w smaku bardzo dobra.



Do Coffee Point wpadłam też na następny dzień po jedną z sałatek na wynos. Wybrałam sałatkę z kurczakiem i sosem czosnkowym (sosik zapakowany osobno, jak dla mnie trochę mogłoby być go więcej). Sałatka bardzo cieszyłą oko, a potem podniebienie :-) Dostałam ładną papierową torebkę na sałatkę z logo Coffee Point, widelczyk plastikowy i chusteczkę papierową.  


W lokalu kupicie również ciasta i deserki na słodko - codziennie inne propozycje :-)



Podsumowując, Coffee Point to bardzo fajne miejsce. Dostaliby ode mnie 5 gwiazdek, gdyby meli też jakieś śniadania na ciepło. Ale na pewno jeszcze tu wpadnę :-)


Link do FB Coffee Point:
https://www.facebook.com/coffeepoints/info?tab=page_info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz