środa, 15 lipca 2015

Gofry z cukinii


Gofry z cukinii naprawdę smakują wybornie i dzieci je uwielbiają (choć dorośli też), a przy tym można "przemycić" trochę zdrowej cukinii do ich diety.

1 cukinia
3 jajka
1 szklanka mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
50 ml mleka
duża szczypta soli
1/2 szklanki startego parmezanu


Cukinię ścieramy na tarce na małych oczkach. Dodajemy pozostałe składniki i mieszamy wszystko razem, aby powstało gładkie, gęste ciasto. Za pomocą łyżki wazowej nakładamy porcje ciasta do gofrownicy i pieczemy rumiane gofry.

10 komentarzy:

  1. Super! Właśnie się zastanawiałam, jak przemycić cukinię mojej córci :) Na pewno wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serca :-) Mój roczniak wcinał aż mu się uszy trzęsły :-)

      Usuń
  2. A jaki typ mąki będzie najlepszy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od upodobań, bo jak ktoś lubi smak mąki pełnoziarnistej, to czemu nie ;-) Ale ja akurat użyłam tortowej.

      Usuń
  3. Ciekawe, będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wspólne wypiekanie ;-) fajnego masz bloga , pozdrawia
    m

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale ci wyszły, dziękuję za wspólny czas :).

    OdpowiedzUsuń