środa, 8 lipca 2015

Grzanki z olejem lnianym i parmezanem


Długo nie wytrzymałam i już otworzyłam pierwszy z olejów SemCo - olej lniany. Zrobiłam sobie z nim pyszne grzanki i przy okazji wykorzystałam nieco czerstwą bagietkę ;-)


1 krótka bagietka
olej lniany SemCo
przyprawa do grzanek lub suszone zioła: czosnek, koperek, natka pietruszki, tymianek, pieprz oraz sól
parmezan starty


Bagietkę kroimy ukośnie na kromki. Na każdą wylewamy około łyżeczki oleju lnianego (najlepiej najpierw nalać olej na łyżeczkę, a dopiero potem na bagietkę, co pomoże nam unikać przelania). Całość posypujemy przyprawami oraz odrobiną parmezanu. Zapiekamy tylko chwilę na opcji grill, aby bagietki się nieco przyrumieniły, ale grzały, aby nie utracić dobroczynnych właściwości oleju lnianego. 

2 komentarze:

  1. Nominowałam Cię w zabawie Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę na tę zabawę, to zapraszam :) http://kuchniawczekoladzie.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń