piątek, 10 lipca 2015

Wielkie testowanie produktów Fanex


Rozpoczynam testowanie produktów Fanex :-) Na blogu będą pojawiać się przepisy z ich wykorzystaniem, a od wczoraj trwa konkurs "Przepis z żurawiną".

Jak pewnie zauważyliście nawiązałam współpracę z firmą Fanex produkującą nie tylko różne rodzaje sosów, ketchupów, majonezów i musztard, ale także przepyszną (miałam już okazję spróbować) żurawinę premium oraz placki tortilla, prażoną cebulkę i paluszki.  

Produkty firmy Fanex możecie nabyć w sklepach takich jak Makro oraz na stronie internetowej www.fanex.pl.

U mnie na "pierwszy ogień" idzie żurawina premium, która zatopiona jest w takim jakby żelu i idealnie sprawdzi się zarówno do śniadań na słodko, jak i na wytrawnie :-) Już mam głowę pełną pomysłów! Mam nadzieję, że również Wasze konkursowe wpisy mnie zainspirują! A jutro spodziewajcie się pierwszego przepisu :-)




4 komentarze:

  1. Nie znałam tej firmy i nigdy nie próbowałam ich produktów, ale będę śledzić Twoje testy. Może się skuszę na zakup jakiegoś specyfiku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zapraszam do konkursu, gdzie do wygrania są produkty Fanex :-)

      Usuń
  2. też nie znałam tej firmy, do czasu aż zaczęłam poszukiwać pysznego sosu, który miałam przyjemność wcinać z hamburgerami i postanowiłam mieć taki wyłącznie dla siebie :) jeszcze go nie kupiłam, ale mam nadzieje ze sos duński remoulada to właśnie ten którego szukam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sos duński! To właśnie firmy Fanex jest najczęściej używany w gastronomii, więc mam nadzieję, że odszukasz w nim swój wymarzony smak :-)

      Usuń