czwartek, 23 lipca 2015

Teraz śniadania będą dobrze przyprawione :-) Współpraca z producentem przypraw RAFEX


Jest mi niezmiernie miło poinformować Was, że udało mi się nawiązać współpracę z kolejną fajną firmą - producentem przypraw Rafex. Uwielbiam testować nowe produkty i tworzyć z nimi przepisy, więc paczka sprawiła mi ogromną radość. 


Do testowania dostałam wiele fajnych mieszanek, m.in. przyprawę soczysty schaboszczak, american chicken (jak pogoda pozwoli to w sobotę zagości na grillu), marynatę 1000 wysp, pieprz pomarańczowy oraz przyprawę do szpinaku

Ale to i tak kropla w morzu obfitości przypraw, jakie oferuje nam firma Rafex.
Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę i przekonajcie się sami:

Cena za opakowanie 50-70 gramowe to tylko 2 - 2,50 zł (w zależności od przyprawy czy mieszanki).

Na opakowaniu wyraźnie jest napisane co wchodzi w skład mieszanek przypraw, a na stronie producenta znajdziecie sugestie do czego najlepiej pasują.

Jak pewnie zauważyliście, w swoich przepisach często umieszczam przyprawę uniwersalną naturalną czyli taką, która zawiera same przyprawy i sól (wtedy nigdy dodatkowo nie solę), bez dodtku glutaminianu sodu. Dlatego jako pierwszą otworzyłam przyprawę warzywną bez glutaminianu Rafex i przesypałam do mojego ceramicznego pomidora, który zawsze stoi w zasięgu ręki podczas gotowania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz