sobota, 23 maja 2015

Pełnoziarniste gofry na jogurcie



2 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 pełna szklanka mleka
1 mały jogurt naturalny
1 szklanka mąki pełnoziarnistej
1 szklanka mąki pszennej
1 szczypta soli
3-4 łyżeczki cukru
1 łyżeczka cukru waniliowego


Białka ubijamy ze szczyptą soli na sztywną pianę. Z pozostałych składników przygotowujemy ciasto, z którym następnie łączymy pianę z białek. Gofrownicę rozgrzewamy, smarujemy za pomocą pędzelka oliwą i pieczemy gofry (około 4 minut). Podajemy z bitą śmietaną i świeżymi owocami.

2 komentarze:

  1. Dawno już nie jadłam gofrów i teraz dopiero poczułam, że mi ich brakuje, więc w przyszłą sobotę zrobię na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi, że mój przepis stał się Twoją śniadaniową inspiracją :-)

      Usuń